Saturday, January 15, 2011

Tips Nak Jadi Couple Yang Sweet

Kali ni Pae nak jadi PENASIHAT CINTA pulak.Entry ni khas untuk kawan2 yang sudah berpunya.. Tak kisah la masih bercinta ke, dah tunang ke.Kalau da kahwin pun lagi bagus.

Korang penah tak memiliki barang yang sama or sepasang dengan kekasih korang? Mesti ada kan? So kali ni Pae nak kasi tips untuk semarakkan cinta kalian dengan mengajak @ memakse kekasih korang tu  mempunyai  items yang Pae senaraikan ni:-


1. Baju Couple edition

Pae pasti kalau korang pakai baju yang same pergi jalan2 di tengah keramaian mesti ramai orang akan cemburu dengan korang. Cemburu sebab mereka rasa korang la couple paling sweet kat alam semesta ni. Pheeewitttt~~

Ehhh.. Macam kenal je baju ni... 

2. Henpon @ Henset @ Telepon bimbit yang sama spesis

Nama pun kapel, mesti la korang akan selalu mesej/call 2.. Nak lagi best kalau dok jauh2 buat la Video call. Sanggup berhabis kedit untuk semua tu kan . So apa salahnye korang beli HP yang same jenis . Tak perlu la nak yang mahal @ musti nak Black Berry.. Yang murah  pun tak pe yang penting sama. Jadi bila korang terpandang Hp korang tu mesti  secara otomatiknye korang teringat kat  Si Dia.. Laju je korang akan mesej / call dia bertanyakan khabar..



Hp murah camni pun Ok jer.. Yang penting same..


3. Hp Strap @ KeyChain

Kalau dah ada HP mesti la kene hias dengan Hp Strap kan. Jadi apa salahnye bab-bab menghias2 ni pun kite buat same2.. Baru sehati sejiwa.. Tapi kalau Pakwe tu jenis yang macho jangan la pulak yang Makwe ni bagi Hp strap yang 'melampau' sangat untuk Pakwe tu.Siap berloceng2 kaler pink lagi. Karang malu pulak dia nak bawak.. Beli yang simple2 je.



Simple but nice..



4 . Jam Tangan
5. Sneakers
6. Laptop 
7. Sarung bantal 
8. Etc...  Cari sendiri.. 


Penat dah otak Pae nak memikir apa lagi. Kalau korang couple yang loving pergi la fikir sendiri apa lagi yang patut same.

Nampak macam tak matured je kan. Tapi apa salahnye kan. Tanda kita berkasih sayang. Lagi pun based on my experience la kan. Terbukti benda2 remeh temeh macam ni la yang dapat menyemarakkan lagi hubungan antara kekasih. So boleh la korang cube ye..


6 comments:

aLieF si Muncung ManiS said...

wow....berguna tips ni..hehe..nnti kalau aku dah cuople mouple,,aku nak ikut gak la...hehe

Cik Fasya Faeza said...

Ok Alip.. Boleh ikot tips ni.. Msti aku jeles nanti tgok ko dgn awek jgung bakar ko tu nanti...

aLieF si Muncung ManiS said...

eeeehhh...bukan la...dia dah ada bf la..aku kawan dgn dia je..kwn lama...

Cik Fasya Faeza said...

yela... percaye la... karang ngis si alip.

fateenrafhan said...

derma darah same2..sweettt

Ainur Naseeha Roslan said...

singgah baca entri akk..hee..comel je tips ni..klau rajin follow la blog ainur ye

Post a Comment