Friday, July 5, 2013

Pengkritik NO 1..


Assalamualaikum...

Hi u alls.. Lame giler kan aku tak update blog ni. Busy2. Prepare untuk final exam. Sekarang da habis exam. Amat boring duduk di rumah hanya goyang kaki menternak lemak tu pasai aku pi update blog yang da berhabuk ni... Maybe aku berazam nak update blog ni seminggu sekali. KIh3~` InsyaAllah..  (Macam ada criter best :P )

Tajuk caption ---> pengkritik no 1 ?? Apekah yang aku nak bobey hari ni ye ?? Cer teka.. Cer Teka...


Hi3.. Actually aku just nak citer , haritu aku ada makan kat satu cafe kat jalan depan HUSM tu.. Cafe baru der.. Sebab tertarik dengan design hiasan dalaman cafe tu.. Cantik sangat.. so stop la kat situ.. Tengok kat banner luar kedai tengah wat promosi RM 8.90 untuk makanan + air sirap segelas.. So aku order la chicken chop. Ok servis cafe tu best.. Dalam tempoh mase yg memuaskan makanan da smpai .. Tak sabar nak makan... Nampak menyelerakan ~~



Nyum~~ Nyum~~

Then pelayan kedai bagi kami resit plus kertas untuk kami komen apa- apa la yang nak komen since cafe ni baru je bukak kan.. So nah.... Ni la yang kami komen.. hasil gabungan pengkritik x bertauliah PAE & SYAFIQ... Kih3~~ Kalah pengkritik dalam master chef tu.. Siap hiasan dalaman pun kitorang nak komen..





Cantikkan hiasan dalaman cafe ni.. suke sangat ~~


Tapi apa2 pun memang best la cafe baru ni.. Tapi terlupe la name cafe ni... Lokasi dekat jalan depan2 HUSM tula.. Kalau u all lalu mesti u all perasan kewujudan cafe tu sebab interior design cafe tu sangat cantik... Keseluruhan bagus.. Keep it up !!



1 comments:

Teena Tna said...

Bagusnya kedai ni, siap minta feedback kita lagi tu..

Post a Comment